Nästan klart



Kommer lite bilder från Englas rum som jag lovat.
Vi är inte riktigt klara ännu,lite småfix kvar.


Det fick bli Hello Kitty tapeten som Engla valde att bestämma.





En så länge har vi bara Englas säng på rummet,Nova får sova hos oss ett tag till.


snabb o suddig bild:)men mattan och förvaringsbyrån köpte vi på ikea:)


Blev bara en vägg med hello kitty,det fick räcka;)resten av rummet blev vitmålat.

Mia

vintageRetroPrinsessa

Rosa tjejigt och sockersött :)



fint :)

Therese

Men så fint hon får, jag förstår att hon är nöjd :) vem skulle inte vara det! Helt rätt med alla grejer som är framme de små älskar röran....inte lika kul för oss. Jag har plockat lite men har haft mycket jobb idag och jag börjar få Viggos förkylning och hosta... kram och sov sött

Annika - Vildes mamma

Vad fint det blir!!! Så små-tjejerna ska sova i samma rum så småningom? Vi har oxå Vilde i vårt sovrum fortfarande men börjar fundera på lösningar så att vi får ett eget rum, hihi. Han är rätt duktig på att stöka runt om nätterna så även om han sover i egen säng så är det vissa nätter man inte får mycket sömn med hans grymtande och napp-snuttande o.s.v. hihi...



Skönt att ni börjar bli färdig-fixade för stunden... Får ni ta en välförtjänlig paus innan ni fortsätter på andra projekt!

Kristin

Vilket fint rum småtjejerna fått, tror Nova skulle trivas där med :) KRam

Therese

Ett rum för en prinsessa. Förstår att hon gillar det:)

Anna

Jätte fint ni gjort!! Undrar om jag kan få fart på oss här hemma och äntligen fixa till barnens rum också :)



Kram kram