Saknar



Saknar dig kära mamma.
Men någonstans inom mig är vi alltid tillsammans.
vintageRetroPrinsessa

Den där saknaen kommer alltid finnas inom en tillsammans med alal minnen man delat tillsammans.



Kram på dig vännen

Therese

Pga av att Micke blivit arbetslös kan jag inte gå på vårdnadsbidrag som tänkt. Därför kommer barnen att skolas in på förskola i mitten av mars. Jag har bara en deltidstjänst, så barnen kommer bara att behöva vara på förskola halva dagar. Känns lite jobbigt att lämna bort min lilla bebis. Mira är jag inte så orolig för dock:) Har ni bestämt när Nova ska inskolas?

ME&MY

Här vet jag inte vad jag ska skriva riktigt mer än att jag vill förmedla en känsla. Jag kan inte känna den sorg du bär men jag kan utan problem ana hur stor den och saknaden är. Kärlek och varm famn/Johanna