Skitgörat är över




Hejsan hoppsan nu är familjen på benen igen efter magsjuka :)
Peppar peppar så har jag klarat mig,jag som alltid blir den första och får det värsta.
Det är så äckligt med magsjuka ,jag får kväljningar att se barnen kräkas o skita ner sig,uuuhh.
Kan lova er att våran tvättmaskin gått/går varm.

Men idag är det en ny dag då INGEN varit dålig.
Själv så känner jag efter och mår illa hela tiden men det är en  annan femma.
Kan ju vara så att jag haft en mildare variant då jag haft ont imagen mkt nu innan jul /nyår.
Björn reagerade bara med kraftig magsmärta och ni vet ju hur killar blir när de blir sjuka hihi.


Skulle egentligen åkt till ikea idag för att spana på lite skjutdörrar till vårat hallprojekt.
Det ska bytas rum här hemma och det behövs byggas garderober i ett rum medans vi behöver en stor skjutdörrsgarderob i hallen.
Är lite sugen på pax Birkeland men sambon är inte lika glad över att det är så mkt rutor :)
Men snygg e den.

Nu ropar mästerkocken att kvällens middag är klar och kvällens dinner består av entrecote med potatisgratäng med tomater och mozzarella.






Therese

Fy.. fruktansvärda magsjuka. Den borde inte få finnas. Skönt att ni mår bättre nu. Hoppas ditt illamående går över också. Jag bli alltid på det viset när familjen är dålig. Jag får ont i magen och mår illa i 2 veckor istället för att spy en dag och sedan må bra igen.

Daniel

Ush för magsjuka, hopps nie friska lääääänge nu!

Njut av namimaten!!!