Snart dagis



Har plockat fram  syskonvagnen igen:)
Svårt att bestämma sig eller?hihi
Men skönt att slänga ner Engla i vagnen till och från dagis.

Nu frukost ,sen dagis.

Ha en fin dag så här mitt i veckan.
Anonym

Hej!

Spännande med renovering! Hoppas att du visar lite bilder när ni är klara.



En annan fråga: Ang. syskonvagn.. Vi ska få barn nr 2 i april & då är vår stora 3år. Funderar på om vi behöver en syskonvagn eller som vi klara oss med vår singelvagn. Tänker på dagislämning m.m. Hur hade du, som har lite erfarenhet, gjort?

//Frida

Anna

Ja jag änvänder också syskonvagnen i mellan åt för det är mest praktiskt så i vissa lägen



Kram kram

Petra

Frida:Jodå det kommer nog upp bilder pö som pö :)när det blir klart,just nu e det kaos hihi,ang syskonvagn så är det rätt så skönt ibland,om man vill gå lite längre promenader,eller om man har lite brådis till dagis;)du kan ju alltid köpa en begagnad o känna efter.ståbräda är ett alternativ oxå,vi kör med bägge.

Anonym

Vi har precis sålt vår vagn ju... och jag fattar inte nu hur jag tänkte!? Hur ska jag ta mej fram och tillbaka till dagis 2 km i berglandskap med en trotsig tvååring som ska gå själv eller åka bräda. Suck. Jag får väl se det som ett träningspass både i muskler och tålamod.

Therese

Det var jag som skrev om den sålda vagnen:) Namnet föll visst bort