Sunny Friday


Fina Victoria Becham,visst väntas det barn igen?

Imorse försov vi oss,min nya mobil och jag missförstod oss :)
Kvart i åtta sprang jag upp,även björn sov som annars brukar vara på jobbet denna tid,men Nova har haft en hostig natt.
Alex hade tio minuter på sig,klä sig kamma håret o in i bilen med en stackars banan och macka.

Idag är vi feberfria och jag är sugen på att ta oss ut,inte så kallt som igår och solen lockar:)

Ikväll kommer Thimmy hem (härligt) nu är det inte lika rörigt här hemma heller.
Han trivs på sitt nya jobb och det går bra,han sköter sig snyggt,fick lite dricks av Björn Borgs mamma  Margaretha här om dan:)

Nu ska jag försöka att duscha och byta outfit,har bott i min morgonrock två dar nu:)

Härlig fredag på er!
Anna

Åhh guu vad skönt det lät att du bott i din morgonrock i två dagar. Fast samtidigt förstår jag ju också då att du vill ut idag.

Hoppas ni får en mysig helg!



Ang min träning så bor jag ju numera inte så långt ifrån Sollentuna C. Det är ett av dom närmsta Sats. Visst jag kan ju åka in till stan men det är så skönt att bara ta bilen 5-10 min till Sollentuna.



Kram kram