Svensson Svensson


Jag och Nova i väntan på tåget ska komma.

Alex hade kompis som som över i natt och det gick finfint,tjejerna somnade strax före mig:)
Sov som en sten när Björn kom hem,vaknade att han var på toa med Engla i natt;)

Eftersom bilen stod kvar i stan då Björn var ut o träffade sina bröder med sambos igår så passade vi på att åka kommunalt hela familjen,för att hämta hem bilen.
Riktig svensson familj idag med andra ord :)

Passade på att käka lunch på mc donald´s
Alex frös som attans så nu hoppas jag på att hon inte ska bli mer sjuk än så här.
Kan tillägga att det var 1 plus grad ute så kallt var det inte.


Min finaste stora tjej :)


Engla fick gå idag :)här med pappsen o syrran!


Nova har svårt att sitta stil numera,här på roslagsbanan,suddig bild men vi skyller på pappan ,kanske var det gårdagens tequila;)flirt flirt.


Engla var visst hungrig hon åt nästan upp sin overall ;)
Fast Nova bjöd henne på några majsbågar.

Nu blir det en stor kopp te till mig och Alexandra,sen ska vi dra de lyckliga vinnarna ur clinidern tävlingen som avslutas om en timme:)
Lycka till för er som tävlat.
ME&MY

Vi åkte också kommunatl igår! Vilket äventyr! Jag gillar det faktiskt lite, bara att slippa kånka in och packa och spänna fast barnen i sina stolar, utan bara kliva ombord! =) Nackdelen dock är ju att stå och vänta i kylan!

ME&MY

Men föresten?! Tycker du det är Svensson att åka komunalt? Jag har en helt annan syn, känner inga med barn iaf som inte hellre tar bilen?!

Tess

Hej hej

Ser inte bakgrunden fortfarande...ska jag kika på det? Mejla mig lösen o inlogg så ska jag hjälpa dig, om du vill. :)



Ha en mys kväll

Kram

Anna

Ja det kan faktiskt vara väldigt mysigt att åka kommunalt hela familjen ibland.



Kram kram