Tävling avslutad




Tävlingen är avgjord.

De 4 st lyckliga vinnarna är inga mindre än taaaa daaaaa

VintageRetroprinsessa

Andrea

Jenni-Ann

catharina Nelson


Maila mig er adresser snarast så jag kan skicka ert lilla kit till er.

vintageRetroPrinsessa

Åhhhh Happy Jessica kilar mailar direkt :)



ha det finast kram

ME&MY

SV: japp en carena-09 och jag är jätte nöjd än så länge. Får se hur den håller för den har garanterat inte samma kvalite som tex uj. Men jag betalade 5100 inkl allt. bra pris om man jämför med uj som kostar 12 lax. Vi kommer inte behöva vår så länge heller eftersom Millie börjar bli stor tjej, men jag skulle inte i dagsläget klara mig utan!

Anna

Rackarns jag glömde ju att tävla!!

Men grattis till er som vann!



Kram kram

JennieAnn

TJOHOOOO, Vad Glad Jag Blir :D Justvad jag behövde :D You made my day....... Kraaaaaaaaaaaaaaaam