Tävling



Nu har du chans att vinna en av fyra st skönhetsboxar från Cliniderm till ett värde av 200:-/st.

Jag tänker lotta ut  skönhetsboxar till 4 st lyckliga vinnare.

Tävlingen består av två st moment.

Moment 1. Hur många rengöringar har Cliniderm? Klicka in och finn svaret på deras hemsida och maila svaret till mig. 

Moment 2. Lämna en kommentar i detta inlägg där du motiverar varför just du ska vinna en av dessa skönhetsboxar värda 200:-/st

Glöm inte att lämna ditt namn/mail så jag kan kontakta dig om du är en av dessa 4 vinnare!

Tävlingen pågår till 30/1 kl 17.00

Tävlingen gäller för alla, även er som inte har någon blogg.
Lycka till
Alex

5 stycken tror jag.

Jag kan ge till Filippa i present <3

vintageRetroPrinsessa



Söt Alex :)



Jag vill vinna så man har ett litet kit som e lätt att ta med då man ska åka bort :D

Funderar på en hotell weekend bara jag och JImmy :D



Ha det finast :D

Andrea

Jag har mailat dig mitt svar :)



Jag vill väldigt gärna vara med och tävla. Min känsliga hy är ganska besvärlig, särskilt nu under vintertid, den är helt hopplös och det är verkligen inte roligt att se sig själv i spegeln. Jag har provat mig igenom tiotals produkter utan att ha lyckats att hitta rätt. Har dock hört mycket gott om Cliniderm och hade hoppats komma med i Buzzadors kampanj för att prova produkterna, men utan lycka. Därför hoppas jag att jag har turen på min sida istället och har möjligheten att ta del av kampanjen på detta lilla extra vis.

e

Lämnat min motivering i mailet med svaret :)

Alex

Jag är med;)

Malin

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Anonym

Hej Vännen!



jag vill vinna för just nu är: min hy och min ekonomi = kass, skit, finito!! Ser ut som värsta fjortisen i nyllet :S

Kramen/JennieAnn

catharina Nelson

5st För att jag börjar känna mej gammal och trist