Tisdag


Nova och jag säger hej.

Hallå i stugorna!

Jag har inte glömt bort er,bara haft det lite mycket med hem o renovering o humörsvängningar :)
Inge kul att ösa skit ur sig eller hur?
Då håller vi oss utan för bloggen några dar istället;)

Men nu är vi åter på banan.

Barnen har fått sina nya rum ,men det är massor ska fixas.
Englas tapet införskaffades igår,det fick bli en rusta tapet en Helly Kitty med hjärtan ,precis som hon ville;)
Jag var lite mer sugen på en sandbergs eller en ralph laurent med rutor,men att slänga ut så mkt pengar på en barntapet och sedan inte veta om den blir förstörd av de små känns inge bra,så vi kör på den här och ser hur det blir,samtidigt fick ju Engla som hon ville i sitt rum.

Alexandras rum blir supermysigt o fräscht,precis som jag vill ha det,tur vi har samma smak hon och jag:)
vitt vitt vitt...
Även om rummet är mindre än det hon hade så blir det bara sååå bra.
vi är helnöjda.
Skrivbordet från ikea monterades i går kväll,litet o vitt :)
Hyllor på väggarna ska inhandlas på ikea,sen e det nästan som klart i hennes rum,just nu ligger alla hennes prylar på golvet.
Även platt-tv ska upp på väggen ,den har vi kvar i Englas rum och där passar den inte in:)
Vill varken ha data eller tv i småtjejernas rum.

Skjutdörrarna i hallen ligger på is ett tag,men snart så.
Ska även skaffa nya skohyllor i vitt.

Kontorsrummet ska tapetseras det med,lite småfix sen e det klart.

Förvaring i Englas rum är ett måste,vill inte ha allt på golvet,utan nu ska det upp :)
Även nya gardiner och rullgardin.
En fin barnmatta står på listan oxå ;)

Ska blir skönt att kunna ha ett lekrum för barnen,Englas tidigare rum var så liten och hon har så mkt grejer,även om jag rensat bort det mesta.

Kanske det blir en tripp till ikea imorgon kväll om jag flörtar med Björn;)
stackarn han sliter ont;)jobbar kommer hem o renoverar o fixar,ingen rast ingen ro här inte.



Skohyllan från ikea som jag är sugen på att ha i hallen,helst två st brevid varandra.


Den här förvaringsbänken är hur söt som helst och den skulle passa bra i Englas rum eller kanske i hallen?



Stjärnpåslakan i grå/vit så snyggt;) har de i mörkblått.


Sandra

Gud vad snabba ni är! Här har vi inte ens övervåningen klar fast vi har bott här några månader nu.. 2 rum kvar uppe som förhoppningsvis blir påbörjade i helgen!



Edvins inskolning går bra, jobbigt att han blev sjuk mitt i allt men nu är vi på g igen!



Kram

Elin Gabriella

Åh så mycket fint :) Och charmigt med Hello kitty tapet! Hihi.



Kram!

ME&MY

Guuud så roligt med nyfixat, jag dör av avundsjuka döööör!Ser jätte mkt fram emot att få se lite bilder det bjussar du väl på?!!

Therese

Så fin bild på er!!! Kul att det går framåt med renoveringen,ska bli roligt att se hur det blir. Vi har med lite små planer här hemma vi får se hur det blir. Jag hoppas jag med kommer gilla selen :) sov sött! kram

Emmie ♥

Påslakanen var ju jättefina! Har bara sett de i mörkblått men de var himla fräsht i ljusgrått också!



Happy onsdag på dig! ♥

vintageRetroPrinsessa

PÅslakansetet e ju hur fint som helst :D

stjärnor till en stjärna ;).



Fin du var i håret :D



ha en kanon dag kram

Erika

Var är bäddsetet ifrån? :)

Anna

Oj oj oj vad ni jobbar på bra. Vårt fix går i en lite segare takt haha!! Vi har i alla fall saknat er här.

Hoppas på att få se bilder, men jag är ju helt fel människa att be om det eftersom jag hittills inte visat någon själv...Men det kommer jag lovar :)



Kram kram