Öppet hus och söndag



Godmorgon söndag.

Vaknade lite tidigare denna söndag,Nova var i full fart tidigt.
Alex låg brevid mig i natt så det blev bus vid fösta ögonblick när hon fick se syrran ligga hos oss:)

Öppet hus på Alex skola var det igår mellan 09-12.00.
Engla var med på både musiken och gymnastiken haha det ska börjas i tid.

Thimmy kom i går eftermiddag,bor här på helgerna.
För tillfället bor han på gatan typ.
Nä inte så illa,men han bor hos min syster m fam i huddinge,5 min till sitt jobb:)
Går inte att åka kommunalt från oss till hans jobb,det tar två timmar.
Sen finns det en massa annat som irreterar men det tar jag inte här i bloggen;)

Hur som helst är jag glad att han kommer på helgen:)
Sån jäkla bostadsbrist i denna stad.

Nu ska det fixas med det sista i Englas rum,sedan är det klart:)skööönt.
kontoret ger vi nog upp med för ett tag det får se ut som det gör orkar inte mer.



Mitt lyckopiller:)
Fröken Isakson

Vad jobbigt att det ska vara så svårt att hitta ett boende :( .



Hoppas ni har en toppenhelg. kramar

♥ Erika - Mamma till två små ♥

lillsötisen i t-shirten :-)