Feber och ny vecka



Godmorgon måndag.

Natten har varit orolig för nova,fick feber sent i går kväll med frossa :(
Första gången som Nova får feberfrossa usch nästan otäckt,hon var pigg o glad hela dagen/kvällen
Tur det var Björn som tog upp henne ur sängen för hon låg och skakade och var tokvarm.
Men hon fick isig en flaska välling och somnade om dock oroligt.
Så svårt att veta om hon fryser eller svettas men hon blev lugn av en tunn filt o närhet.

Nu är hon ok,peppar peppar ingen feber.
temp visar 36,7 precis som englas :)har jag sagt att de är lika:)

Vädret är inte det roligaste , vill  ha tillbaks solen.

Vad händer hos er är det semester kanske?
Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon söta.söt bild..Inget skoj när sina små inte mår bra och har feber,,får hoppas att det går över under dagens gång.kram kram

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Skönt att hon verkar må bättre nu.

Nathalia

Hej Petra!

Färst vill jag tack fär det du skrev i min blogg,tack så mycket blev jätteglda.



Jag hoppas Nova mår mycket bättre nu och att dom andra i fmiljen mår bra?

Kram till er från mig.