Naturhistoriska Riksmuseet


Igår besökte vi naturhistoriska eftersom inte vädret var på vår sida så passade de sig bra.
flaggorna var på halvstång vilket man kan förstå varför :(



Alexandra och Engla tiittar på dinosaurisar :)Stoooora grejer.


En som är trött
Väck mig inte jag har sovit i 100 miljoner år!


Jättegroda.


Man kan nästan tro att vi gjorde sällskap med de två pojkarna till höger med tanke på matchande tröjor som Engla men så var inte fallet.


Ett tjusigt rum med fiiiina stenar och kristaller


Ny takkrona kanske :)





Hand i hand strosade vi tillbaks till bilen.

Alltid roligt att hitta på ngt innomhus i dåliga dagar,men klagar absolut inte på vädret efter denna underbar soliga sommar.
Men än är den inte slut :)

Vad hittar ni på?
Erika

skjoj med museum! var läänge sedan jag sist besökte något.



kram kram!

Nathalia

Hej vännen!

Roligt att läsa att ni haft en bra dag.

Håller med dig om att vi har haft en underbar sommar.

Kram till dig från mig..

Erika

hihi ja nästan så jag trodde det innan jag läste under bilden ;)))



hihi..



kram