Njuter av sommaren



Köpte nya tidningen av vårt nya bad och spa.
Finaste Pernilla Wahlgren pryder omslaget :)
Sällskap av sommarens godaste cider har jag oxå,nämligen sommarcider med smak av vildäpple-Fläder.


Svalkande dryck i sommarkvällen.

Senate dagarna har bestått av att sambon och har slipat altangolvet på bägge sidor.
Vi har tillsammans målat staket och utemöbler intill sena kvällar/nätter då de små liven somnat.
Att måla med små är inte att rekomendera fråga mig ja vet :)
Men det är tur det finns ork sena kvällar.


På en v sidorna i tidningen bad och spa fann jag en ny kärlek:)vilken klocka säger jaaag
Breitling har alltid velat ha en,men priset var inte lika underbart:)


Nu vankas det mat ute i köket minsann,min sambo håller på att göra egen bea-sås samt potatis i ugn och på grillen blir det grillad rostas ,yummie yummie

Själv sitter jag med att glas rose´ och barnen springer fram och tillbaka med sina leksaker och kollar läget:)
Alexandra sitter framför datorn och skypar med sin vän från övik:)

Nu åter till de små som tydligen är osams om en isbit :)
Tänkas att få sitta ifred det är en omöjlighet:)

puss och kram mamma Petra


Linda

Ha ha nej den kom och gick hemma hos en.. Var deras granne, dom hade köpt den för 10 000:-!