Soliga onsdag


Underbara barn,ni förgyller mina dagar ska ni veta :)

Sol och Bad blir tanken idag!
Äntligen solsken:)även om det varit varmt så har inte solen visat sig på några dar.

Blev att jag höll till inne i garaget efter de två små somnade igår kväll,målade på utemöblerna,blir sisådär men de får duga denna sommar:)
Helt plötsligt blev det mkt som skulle målas vitt och det tar sin lilla tid.

Dagens planer var att besöka ett köpcentrum men nu när solen skiner känns det mindre viktigt,vill ta vara på dessa dagar ute i trädgård.

Engla har granntjejen som kom förbi för att leka:)
Men nu är rummet välstädat efter gårdagens bravder,hur kan man lyckas riva ner ett rum på så kort tid?
Engla gillar dock att ha ordning på sina grejer:)
Men kommer det kompisar då rivs det ner och det är väl så det brukar vara i barnrum:)

Ska försöka ge mig ut på en liten motionsrunda med stavarna i kväll,nu var det ett tag sedan.


Engla har blivit som en fisk i poolen nu:)


Hoppar ner till storesyster.

Hoppas ni får en fin dag kramar till er.


Carolines hemligheter

Sådana här dagar gissar jag att det är fullt ös i er pool, jag undrar om jag börjar bli gammal (haha, ja det börjar jag ju bli nu) för jag tycker inte att värmen är lika viktig längre som när jag var yngre då devisen "ju varmare, desto bättre" gällde!



Hoppas att du haft en skön kväll, tack för grattishälsningen och sov sött!



KRAMAR

Erika

härligt med svalkande bad :) kram

Angelica

Hej! Det är första gången jag besöker din lilla blogg och man blir ju bara så glad av dina fina bilder. Ja visst är ungar härliga har en treåring som det är full fart på. Idag regnar det i vår stad lite trist men det får väl en tur ned bussen som vår lilla tjej gillar.ha din dag! Angelica

Therese

åå så härligt de kan ha i poolen och leka nu när det varit så fint väder. Visst har det varit härliga kvällar de senaste dagarna, bra att ni njuter av sommaren. Många kramar