Söndagsplaner


Min nya leksak jag fick från min sambo.

En ny liten bloggdator,perfekt storlek,bara at stoppa ner i väskan :)
Jag är supernöjd.


Söndagen bjuder på ett blåsigt sthlm men vad gör det när man kan pyssla inomhus.
Har täckt garagegolvet med papper för nu ska det målas minsann:)
våra utemöbler på framsidan har blivit så fula så nu tänkte vi passa på att måla de vita.
Iskrivandes stund har jag Engla och Nova här på altan som målar teckningar i vattenfärg,Nova den lille busen hon skulle prova att dricka upp vattnet.Mest bus på den tjejen.
Engla har lite mer ro att sitta still och pyssla o dona :)

Alexandra har det lite långtrist då hennes bästis rest iväg till Spanien för tre veckors semester med familj.

Nu är det nog dags för mig att byta om för här sitter jag fortfarande i min morgonrock och klockan är lunch:)
Ibland är det skönt att slappa.
anna

hur är vädret idag i stockholm?

vi åker dit i dag nämnligen.

tror att det skulle regna, men hoppas på uppehåll såklart! :)

Erika

nice med bloggdator :)



kram

Cissi

Åh, vilken snäll sambo du har! Pefekt med en liten bloggdata ju. :)



Jättefina bilder i dina tidigare inlägg. Härliga svenska sommar.

Hoppas att du får en fortsatt underbar sommar!

kram

Coquina

Vilken fin dator =) Vill tipsa om en sommartävling jag har på min matblogg, vore superskoj om du ville vara med och tävla =)