Sunny Onsdag



Godförmiddag mitt i veckan.

Har sovit bättre i natt så skönt,Nova sov bättre vaknade bara en gång för välling.
Nu är det full fart med play-do deg i englas rum.

Solen har även hittat tillbaks till täby kyrkby och det tackarvi för.

Tackar även för alla kommentarer ang min nya träsko i förra inlägg,värst vad många som hittade hit igår:)

Nu blir det frukost ute på altan med tjejerna återkommer senare ,måste ju visa er min nya leksak jag fick igår:)

Ha det gott!
Nathalia

Hej Petra!

Å vilken härlig frukost. Skänt att du sovit bättre i natt,jag hr med sovit mycket bättre i natt. Var inte lik vrmt i sovrumet som det brukar vara.

Nu blev jag nyfiken på din ny leksak du fått..

Nathalia

Godkväll Petra!

Hopps dagen har varit br?

Det har min varit.

Kram..

lolla

hejsan

skönt att ni sovit bättre.

Skona som du har köpt har jag exakt lika och haft i ca 1,5 år går i dom VARJE dag på jobbet och kan bara säja att jag har aldrig haft skönare och snyggare skor....

Ett riktigt bra köp alltså!

kram lolla

sweetmama

Vad mumsigt med utefrukost :) Jag har inte hunnit med så många sånna ännu. Men två jobbdagar till sen är det semester och då ska jag njuta av låångfrukost ute :)