Liseberg here we come


Engla ville måla sig till en fjäril :)

Igår efter hotellfrukosten på hotell scanic opalen besökte vi liseberg.
En tradition som vi gör varje år:)
Detta år kunde ju även Nova få åka lite mer karuseller.

Alexandra och Björn åkte balder detta år oxå:)

Synd bara att det började regna men vi trotsade regnrusket och fortsatte.


Lisebergskaninerna hälsade oss välkommna och förra året hade vi en engla som var tokrädd,men nu blev det kramkalas.


Här snurrdes det som aldrig förr i tekopparna.


Nova premiäråker på hästen och gissa om vi blev galet arga när vi klev av,åka mera åka mera :)
själv blev jag snurrig i knoppen :)


Engla och Alex hängde på de med:)




Engla ville kramas lite mer med kaninen:)


Engla körde storesyster i farfars veteranbil :)se så vi svänger.


Här blir engla målad :)


Finaste fjärlilen såklart!


Blev ett besök inne i kaninshowen oxå;)


sötisen då:)här är vi på kaninresan.


även jag fick åka med :)


sedan öppnade himmlen sig och det var bara att köpa regnponchos.

Regnet det fortsatte och fortsatte men vi trotsade detta regn.


I regnponchos vi åker dumbo :)


Engla ville åka ensam,eller rättare sagt medans björn och alex åkte bergodalbanan och nova sov i vagnen så ville engla åka själv:)


sagoslottet var spännande och fint.


Jag och Nova.


Heeej då ses säkert nästa sommar igen!

Halvsprang tillbaks till hotellet i regnblåsten,nästan som höstväder.
Men 9 timmar på liseberg blev det.
Erika

vad mysigt ni har!!!



kram

Evelina

Vad mysigt ni hade det på liseberg och universeum. Vi gick verkligen om varandra!

Var det du som satt till höger om mig vid hotellfrukosten? Tyckte att jag kände igen dig isf!! Du skulle ju sagt något hihi :-) Kramis

Hanna - En sån där mammabloggare ♥

åhhh, ser supermysigt och roligt ut! =) har inte vart där en endaste gång i år. hmm! shame on me.

får se till att göra det snart! haha...



kram kram och trevlig helg!

Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Härlig bildbomb, får mig att längta dig jag med. :-)



Önskar dig en strålande vacker helg, kram