Det var inte jag mamma



Engla gillar att sitta på sitt rum och rita,även nova men tuschpennor brukar vi försöka lägga undan så gått det går.
Men denna gång hade tjejerna lattjo lajbans :)
Nova kommer ut till mig i köket och vill visa upp sin fina mage :)
hmmmm tror även storesyster har hjälpt till att dekorera armarna på lillesyrran.

När jag frågar om Engla har ritat ngt på nova svarar hon Det var inte jaaaag de var nova :)
haha så brukar det låta här hemma.


Mina små konstnärer :)


Moa - BEBIS I MAGEN ♥

Svar: Visst är den härlig =)

Therese

Hihi...sötisarna! Theo älskar också att måla och självklart ska det vara med tusch precis som syrran. Efter att vi renoverat här hemma lite och pappan i huset sprungit omkring och ritat på plankor och annat tror Theo att det är ok att rita på väggar och överallt. Gissa om jag har stenkoll på honom nu när han får ha en penna i handen:)

Tindra

hahahah sötnosar!!!

Maria

Oj som det kan gå, HaHa!



Kram Kram

Therese

Sötaste liten! Viggo gör samma sak gärna på sina kläder så det blir inte så ofta vi tar fram pennorna här. Allt är bra med oss men huu vad jag har mycket att göra och idag tog vi det lugnt på förmiddagen och så då blir ju dagen kort. kram