Firar födelsedag



Har haft det lite bloggfritt i några dar,de små kräver sin lilla tid :)

Igår firade vi ialla fall pappan i huset,min kärlek :)

Ny skjorta och fina lexingtonhandukar blev det.


Engla och Nova väntar o väntar på att pappa ska sluta arbeta ;)


Vi har fått tillbaka värmen igen och de tackar vi för.
Blev poolhäng igår för min och englas del,nova är lite mer reserverad av poolen men älskar givetvis vatten.
Men det är skönt att hon har respekt för det är ett evigt passande runt poolen kan jag lova när man är ensam hemma med de små.
Det enklaste är att man är i poolen själv:)men då blir jag nog ett russin.

Bara några veckor kvar sedan går B på semester då bär det av till västkusten,bada i salta hav samt göra utflykter.
Avrundar med som alltid liseberg samt hotellövernattning.

Men först måste vi få hem våran Alexandra från norrland,skulle kommit i söndags egentligen.
Nu är hon efterlängtad från många:)

Hoppas ni får en solig tisdag!


Maria

Vart till västkusten ska ni åka?

Nu njuter vi av det fina vädret, helt underbart!



Kram

Carolines hemligheter

Grattis till maken din, hoppas att ni haft en skön födelsedagskväll!



Är också nyfiken på vart på Västkusten ni skall, vi styr också kosan dit i slutet på nästa vecka (Skaftö, nära Lysekil) och det är ju alltid SÅ underbart att komma dit för några veckor på sommaren :-)



Sov sött och ha en skön tisdag, kramar!

Filippa♥

Mycket efterläntad är hon av mig♥