Helg



Godmorgon fredag.

Hade gärna sussat lite längre men Nova tyckte att det var dags att klippa upp med tuppen.

Engla sover fortfarande,tänk så olika det kan vara :)

Tittar egentligen bara in för att önskar er en fin helg allesammans!
lolla

morning!!

här sitter jag vid datorn det är bara jag och hunden uppe, det tycker jag är så skönt

Edvin(mitt barnbarn) sover så skönt ännu, han njuter av sitt sommarlov uppe länge på kvällen sova tills man vaknar inga läxor inga tjatiga lärare...hihi...han är 11 år.

vi firar också avslutning i kyrkan men där är det trångt som stjutton så bara föräldrar och syskon får vara med.

önskar er en toppen fin helg

kram lolla

Maria

Vilken mysig Bild:-)

Önskar Er en jätte fin & trevlig helg!



Kram Kram

Carolines hemligheter

Tack detsamma till dig, hoppas att ni har en mysig fredag trots att vädret är lite sisådär idag! Men jag är ganska glad ändå för vår gräsmatta skriker efter regn, skulle egentligen behöva komma ett riktigt monsunregn tror jag för att få ordentlig fart på den igen ;-)



KRAM

Carolines hemligheter

Det är aldrig för sent att ta sitt körkort (nåja, nästan aldrig i alla fall...), jag valde att ta automatkörkort för annars hade jag nog skjutit upp det i ytterligare några år och det passar mig mycket bättre även om det såklart gör att jag inte kan köra manuellt växlade bilar! Men idag görs ju i stort sett alla bilar även med automatlåda och varför skall man krångla med växelspaken om man inte behöver ;-)



Hoppas att ni har en skön lördag (lite ruggigt ute idag tycker jag nog, saknar förra helgens värme nu), stor kram!



PS. Irma fyller 3 i juli och Majken är 7,5 månad :-) DS.

Anna

Åhh vilken mysig och somrig bild!



Kram kram

Erika

fina tjejor!!