Morgonpigg med morgondopp



Godmorgon.

Ännu en solig morgon och det blir bara glada över.

Började morgonen med ett morgondopp i våran pool ;)kanske klockan 07.00 var liiite tidigt men äsch här e vi morgonpigga ialla fall Nova,och det blir ju oftast jag som får vara den glada att kliva upp med henne.
Engla sov lite längre och Alex slumrar nog fortfarande i sin sköna säng.

Frukost blev det ute på altanen,så mysigt.

Funderar på om jag ska ta en promenad till ica för att köpa hem lite kaffe,fick inget då de var slut i kaffemaskinen.



En naturlig mamma idag,smink används sparsamt på sommaren,sååå skönt när man får färg,slippa kladda med foundations och rouge,maschara på sin höjd om jag ska iväg någonstans.

Nu ska jag bege mig till affären med syskonvagnen så jag får i mig lite koffein ;)

Hoppas ni har det bra vart ni än är.
Therese

Härligt med morgondopp! Här är vi inte direkt solbrända mer vinterblek men hoppas på en förändring tills dess blir det rouge för att inte försvinna mot de vita tapeterna :) kram

Anna

Åhh vad skönt med ett morgondopp!



Kram kram