Söndag på stan


Nova ska alltmer sitta på egen stol nu :)Allt som systrarna gör ska hon göra.


Dagen tillbringade jag med två av mina tre tjejer i stan :)
Alexandra ville ha en avslutningsklänning från ZARA med tyvärr var det mesta slutsålt då  skolavslutningarna är i full gång.
Så vi kom hem med tom påse :( men hon har beslutat sig för att ta sin vita fina spets klänning istället:)

Bestämmde oss för att tanka i oss lunch på mc donald´s,proppfullt som vanligt och när vi står i kön så hör vi ett smäll,PANG nej det var ingen skottlossning det var bara en stackars pojke som smällde sin ballong och folk SKREK,jag lovar att en 10 pers skrek o fick panik.Helt galet.
Tänk att en ballong kan kan skrämma vettet ur folk i stan,usch lite otäckt.

Nya träningskläder till mig själv hittade jag :)happy me nu är det bara att bege sig ut om kvällarna,stavar fattas bara :)



Nya fina adidas som jag dock köpte på XL sport i torsdags.


Alex tänker ta en sväng med hojen,men först ska hon spegla sig lite :)

Nu ett till glas vatten sen natti natti,ska försöka lägga mig i tid och bläddra i lite tidningar ;)
Anonym

schysst cykel.. är det du som åker??

vvintageRetroPrinsessa

Vilka snajsiga tränings skor :).

Hopas at ni har det bra och njuter utav smmaren >:)



Ha det finast kram