Lite fredags svammel


Alexandra med sin bästis


Hej fredag!

Alexandra cyklade i snabb fart till skolan ,missade allergitabletten,hoppas de ska gå bra ändå.
Tror min tjej var lite trött imorse,skönt att det är fredag så hon får vila upp sig lite.

Efter skolan ska hon åka till zara och köpa en avslutningsklänning,hennes pappa skulle köra henne till stan.

Soligt även idag :)
Blir nog mest poolhäng då Engla är ledig från förskolan.

Pratade med förskolan ang Novas plats,vi behåller platsen och betalar men hon kommer inte att börja i augusti.
Dumt att säga upp hennes plats eftersom jag vill att de ska gå på samma avd,sen vet man inte om hon får någon ny när jag väl behöver en.
Så bra med privat förskola,man samarbetar så bra och efter årskiftet fick vi mer timmar till de barn som har föräldrar som är hemma med syskon.samt gratis förskola om man valde 15 tim i veckan.
Förskolan är bra men just nu vill jag mysa och njuta av mammaledigheten,småbarnstiden kommer aldrig tillbaka.
Det kommer finnas stunder då man har barnen hela dagar på förskola och långa dagar på fritids så tiden kommer dit oxå..



Mysmiddag på nationaldagen:)

Är så glad att Alex trivs och har bra vänner här i sthlm.
Snart har vi bott här i två år och trivs bättre o bättre vore konstigt annars haha med tanke på att jag är född här och bott över 30 år här,de fick bli 10 år i lilla övik.
Lite roligt Alex är född i sthlm men uppväxt 8 år i övik
Engla född i övik men uppväxt i sthlm
ja så de kan bli.


Kristin

Men vi saknar er i Övik :) KRamkram

Filippa♥

Fint att jag har mat i munnen;)'



Kram♥

Petra

Filippa:jättefint jue;)haha ska ni åka snart? kram på dig<3

Filippa♥

Vi ska åka hem från Sandviken idag... eller menade du åka nån annanstans;)



Kram♥