Våran dag



Gokvällens alla pigga och glada.

Dagen har bjudit på sol regn och åska.

Tog bussen till täby c idag med de små,men det blev inte mkt gjort med två busiga barn som vill upptäcka världen.
Men lite han jag ialla fall med ,kom ju hem med ett gäng nya trosor(alltid nått).
Även lite på lindex till tjejerna,rea överallt nu tycker det är så tidig rea?
Finns ju typ inget i affärerna :(hittar ingenting,vill ha en klänning till midsommar men alla är så färgstarka.

Måste även hitta en present till sambon som fyller år på måndag :)men han är lätt att handla till,så det får bli helgens stora nöje:)

Är så less på täby c som bygger om,Det är så rörigt och krångligt att ta sig mellan våningarna då det bara är rulltrappor,hissen ligger femhundra mil bort känns det som.
Jag åker ogärna rulltrappa med syskonvagn:)


Nova hemma idag :)där hon trivs som bäst.

När vi kom hem från täby c så hade vi tur för precis när jag låste upp ytterdörren kom regn och åska.
Mindre skoj att det inte blev någon PW med camilla nu ikväll.



Att gräva i sandlådan är skoj :)


De två små systrarna har precis slagit igen sina små blå.
Bus o stoj kvällen lång.
De somnar oftast alltid samtidigt,även vaknar tillsammans samma tid :)



Jag har sommarlov nu säger Engla hundragånger om dan :)
Men hon frågar ofta på dagarna vart pappa är:)
Pappa måste jobba och det gör han oxå när du går på dagis,svårt det där att pappa inte har sommarlov ;)




Cissi

Åh, vilken härlig blogg jag har hittat till!

Hit kommer jag tillbax, lägger till dig på min bloglovin. :)



Hoppas att du har en härlig onsdag! Kram

♥ Erika - Mamma till två små ♥

åskade lite här med igår, vilket väder vi har! kram kram

Elina

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).