Vardag och Tom Tits och skansen och varmt .


Alexandra på skansen i söndags :)


Vardagen är här igen.
Härligt med många lediga dagar så familjen kan umgås och hitta på lite saker.
Vi har besökt skansen,perfekt skansen väder i söndags,då det bara var en 19 grader varmt.
De andra dagarn hade varit för hett för att gå där,lördagen bjöds det på 40 års-kalas hema hos Alex bästis föräldrar,jättemysigt o supergod buffé med en massa goda pajer och allt som hörde till :)
Galet varmt var det och jag hade bränt upp hela ansiktet haha snyggt värre.

Idag på Alexandras skoldag var det Tom Tits som stod på schemat,men alla 600 experiment som fanns han  de dock inte med haha.Lång resväg och varmt var det visst i bussen och på tåget.
Men roligt o spännande var det.
Imorgon är det friluftsdag igen.

Engla var glad att komma till förskolan och med sig hem hade hon sin kompis Alexandra som blir 6 år snart :)de e bästisar på dagis :)


Mina sötnosar



Engla kör bil alldeles sjäääälv :)


Lycklig.


Att åka häst är oxå kul :)


stolt Engla

Blev inte så mkt fotande på djur direkt haha
Björn tog med sig Alex o Engla in på akvariet men jag och Nova höll oss utanför vi tyckte att vi såg lemurena så bra utanför .)sen e det ju sååå onödigt o dyrt inträde eller hur????
Eller hur var det:)
Ja det finns så mkt äckligt som krälar där inne haha så varför utsätta sin fobi för något sådant!



Här står vi trygga och säkra utanför skansen akvariet :)


Ja men okej då jag bjussar väl på en dålig bild på några apor eller vad tusan det är hihi,björn som fota.


Far och dotter :)



Just ja lill-skansen är under ombyggnad så det var trist,vi hängde sur läpp över det:(
Det är ju de som är roligast.


Systrar på skansen :)

Det får bli allt för denna gång!
Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Tom Tits verkar så roligt, både för barn o vuxna. :-) Mysig ni verkar ha haft det!

Cia

Hejsan,

Följer din blogg men är jättedålig på att kommentera. Ser ut som ni haft en härlig dag på Skansen! Har för mig att jag har en bild från när jag var liten av mig och min kusin på samma dalahäst :-). Vilken fin blå klänning Alexandra har på sig. Var har ni köpt den någonstans?

Ha det så bra!

Kram,

Cia

Therese

Vilken dag! Så härligt! kram

Sandra

Vad kul med skansen! Ja dom växer så det knakar :-) Kram

Petra

Cia:Kul du kommenterade :)Alexandras blå klänning köpte jag på H&M för ca 2 veckor sedan ;)kram