Baby Jogger City Elite Black

Sitter här fast jag egentligen borde gå o nanna kudden.
Men det är så spännande att se sin sambo montera ihop Engla och Novas nya tv-fåtöljer från dagens shopping på det blå/gula varuhuset.

Har haft en helspäckad dag med både IKEA besök och barnes hus nyöppnade butik i barkarby.
Samt lite småbutiker:)

Lovade att visa er den fina barnvagnen som kom med posten igår.
Perfekt vagn och vi är mer än nöjda.
Hade en röd mini variant tidigare men tydligen någon som stal den för oss:(

Det blev ialla fall en Baby jogger City Elite.
Beställde barnvagnen från England och det tog oss bara en vecka ,sedan hade vi vagnen innanför dörren:)
Dessutom halva priset mot vad barnvagnskedjorna här hemma i sverige tar.


Världens bästa enklaste barnvagn om jag själv får säga det:)
På en sekund så fäller du ihop vagnen,dessutom med en hand om du vill,de du:)
Tar ingen plats i bilen ,kommer in i vilken bil som helst,är det fullt på bussen fäller du bara ihop den o bär den som en väska,handtaget sitter i sittdelen o du lyfter bara upp det så fälls vagnen ihop och blir platt.

Ett unikt solskydd då sufletten är dubbelt så lång.
Regnskydd ingick i det billiga priset.

Vi är helnöjda både jag och sambo haha inte ofta.
Både Nova och Engla har turats om att åka och sova i den idag.

Nu ska jag få Engla att sova,hon sov nämligen middag i dag vilket hon inte får ,men är det sportlov så e de:)

Nattakramar från oss.
Veronica

Vagnen ser ju superfin ut!



Kraaam!

Sandra

Ååh, jag tittade på deras tvillingvagn tidigare men hittade ingen återförsäljare i Sverige. Var har ni beställt den från? Har du nån internetadress att bjuda på? :)

Petra

Sandra:jo de finns på babyprofsen barnens hus,big baby bla bla....Men billigast finner du dem i england vi gav halva priset ink frakt o regnskydd www.pushchairs.co.uk. lycka till det är en bra vagn men det är alltid en risk att beställa utomlands men för oss gick de bra:)så jag kan rekomendera denna sida.