Lördagsbubbel och körslaget




Har haft ett underbart väder idag med massa sol.

Våran babytravel syskonvagn är nu såld,Jimmy kom förbi och tog beslag på den;)
Även lite babykläder skickades med till liten.

Min käre son skulle dykt upp idag men just nu sitter han och min bror på tåget på väg till Luleå,hockey  hockey:)

Snart vankas det mat och kvällens middag består av grekiska biffar med egen pommes och tzatsiki.

Väntar på att min käre sambo ska komma med ett glas bubbel men  det verkar dröja så jag får väl haffa åt mig flaskan inför kvällens premiär av körslaget på tv 4.

Småtjejerna dansar till mora träsk just nu :)

ska ni se körslaget?
♥ Erika - Mamma till två små ♥

visst har det varit hääärligt väder idag :-) hoppas ni har en skön lördagskväll



många kramar

Fröken Isakson

Ahh, har ni sålt er syskonvagn. Vi funderar också på det. kram kram och hoppas du har det toppen sötis

britta bloggar

Låter toppen!