Onsdag

Imorse efter jag lämnat Engla på dagis,mötte jag upp Camilla och hennes son.
Vi gjorde oss ett besök på öpnna förskolan här i kyrkbyn.
Trevligt att träffa lite mammor o pappor med bebisar.
Fika och lekte och sjöng.

Nova har blivit lite blyg el rädd för andra människor,främst vuxna,så hon ville helst klänga sig fast på mig men efter ett tag gick det bättre;)
Sångsamlingen var uppskattad och hon älskar sång och musik.
Blev så till sig att hon hoppade ner i camillas knä :)säkert av misstag men det såg så roligt ut.
Hon skrek ialla fall inte;)

Tyvärr så glömde jag att ta bilder så jag har inga dagens bilder att bjussa på.
Glömsk som man e.




Nova bloggar :)


Bustjejen
Erika

hihi datorerna är roliga här med tycker våra små :-) Elwira sitter gärna o klickar isg runt bland youtube klipp med barnvisor o allt vad hon hittar ;-)



kram!