Tisdag


Liten buse som dock blivit lite förkyld.


Alexandra skulle promt cykla med sin vän i morse till skolan,efter 5 minuter ringer hon och säger att hon ramlat av cykeln och hamnat i hundskit.
Hur tänker hundägare???Är det inte böter om hunden skiter på offentliga ställen som lekplatser typ?
jaja efter jag lämnat av Engla på dagis,så knatade jag upp till skolan med ny jacka,Nova ville gärna gå halva vägen så det tog sin lilla tid.

Nu ligger juvelen utanför här och sover sin skönhetssömn och jag ska för engångs skull läsa en tidning i fred:)

Har jag sagt att vårvädret är här:)
Anna

Ja det där med hundägare och hundbajs är ett ämne som upprör mig så fruktansvärt!!

Köper man hund så ingår det att plocka äckligt bajs. I samma sekund som man lovar att vara hundvakt så lovar man samtidigt för att plocka hundbajs om den bajsar!! Ska det vara så förbannat svårt att plocka upp efter sin hund?? Tycker hundägarna som inte plockar upp själva att det är fräscht med allt bajs?? Nä skottpengar på dom som inte plockar upp!!! Jag brukar säga till om jag ser någon som går utan att ta upp!