Onsdag


Så här såg Englas utflykts-kit ut imorse.
kexrån och äppelbitar och en liten kaka förvarades i den snygga rice-boxen.


Varje onsdag är det skogendag på försskolan.
Vid niotiden går alla reflexvästklädda barn med fröknar och ryggsäckar på ryggarna ,hand i hand med kompis på väg till skogen.
Lite småkyligt imorse men solen är framme lite nu och då.
Alexandra har fått äran att hämta hem Engla från dagis idag och det är så stort:)

Nova har intresserat sig mer för dagis nu,så fort vi kommer dit ska hon ur vagnen.
Blir jätteglad när vi ska hämta hem Engla;)spännande att titta på alla barnen och fröknarna.
Men lite smårädd när de kommer för nära,då hoppar vi upp tryggt i mammas famn.
Meningen är att Nova ska börja på Englas avd i början på augusti.
Känner mig inte redo men det är ett tag kvar;)



Den här kärleken är så enorm,guuud vad jag älskar henne.


pussa på vovven voff voff som hon säger till både katt och hund:)


Kärlek



Hjärtat


Är så glad att jag har fyra fantastiska barn som är hela och friska.
Att jag själv får vara mamma till just dem.
Älskar er så vansinnig.
Hoppas att jag får följa er på eran resa genom livet tills jag blir en gammal o gaggig pensionär:)
Therese

Lilla fina tjejen som börjar bli stor. Usch...jag är inte heller redo för detta med förskola... men måste man så måste man. Theo hade gråtit hela dagen idag:(



Har du sett mitt mail om väskan och mössan?:)

Helen.HUSnrNIO

Så otroligt mysigt att gå ut i skogen tillsammans. Min dotter pratade alltid så positivt om deras utflyktstorsdagar de hade på förskolan. Att ha med ryggsäck och matsäck gör det extra mysigt och kul=) Jag har några fler funderingar på tavlor till lite äldre barn men än så länge har jag inte lyckats få ner dem på papper så just nu är det bara "Music" som finns. Bara att du mailar om intresse finns. Ha en trevlig onsdagkväll.