Bad day


Precis som Engla på bilden känner jag mig idag,vill bara grimasera åt heeela världen.



Vilken dag,slut i knopp och kropp.
Började morgonen  med att Alex hade fortsatt ont i sin fot.
Ringde vårdcentral aset och kunde inte beställa en tid ,utan var tvungen att sätta oss på öppna mot.
Sitta där med mina 3 kids och bli smittade av alla sjuka människor?
japp det fanns inget annat alternativ så det var väl bara att sätta oss o vänta då i två timmar.
Fick en remiss från sköterskan till täby sjukhus för röntgen.
Gick hem o hämta andra vagnen tog bussen till täby.
Röntgade foten men ingen skada,skönt men ont gör det ju fortfarande.

Imorgon har Alex dansuppvisning så jag hoppas hon orkar vara med,men hon har haft ont till och från ett halvår nu.

Strosade runt lite i gallerian innan bussen gick hem.
Dock ingen shopping förutom en studentpresent på cervera.
Barnen var trötta efter 4tim på sjukhus och jaaaaa med.

Den här fredagen hade jag gärna tillbringat hemma i solen istället ,dessutom hade vi avslutning på Englas rytmik i morse som vi missa.
Skitdag helt enkelt.


Men ikväll hoppas jag att det blir god mat som sambon köper med sig hem,för nu e ja slut som artist.

Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Hihi vilken härlig bild och så gott med glass. :-)



Hoppas det blir bättre med foten snart, trevlig helg!