Christian DIOR på burk



När min syster åkte utrikes för några veckor sedan bad jag henne att köpa med sig en hudcreme till mig.
Ville testa på DIOR hydra life créme sorbet.
Sagt och gjort kom hon hem med lyx på burk men priset kan man disskutera,men det blev nån hundralapp billigare ialla fall.

Har bara testat den en vecka men den känns underbar och mjuk samt silkeslen mot huden.
Detta är nog den dyraste ansiktskräm jag någonsin köpt,men lite ska man väl få unna sig som 40 årig fyrbarnsmamma ;)
På äldre dar så vill jag gärna få lyxa till det lite med dyra fina ansiktskrämer,ja menar vad ska man annars göra för pengarna haha.



Taaadaa och vad hitta vi här.....

Thimmy visste om att jag ville ha Dior ögonkräm så han slog till på stort och köpte den till mors-dag present till mig,visst har jag en fin son då allt;)

Nathalie

Härligt med en lyxig ansiktskräm! Själv är jag för snål för sånt:) snart måste jag nog börja med ögonkräm!

Maria

Vad gulligt gjort utav sonen:-)

Palmerna har vi köpt genom kommunen här i Halmstad.

De säljer till alla restauranger som har uteserveringar i stan & vi kollade om även privatpersoner fick köpa & de var inga problem.



Trevlig blogg du har!

Therese

åå så härligt med nya krämer! Jag har själv handlat lite nytt nu jag köper oftast på strawberrynet.com brukar bli taxfree priser då. Har du handlat av dem nån gång? Tack för kommentaren :) huu nu ska jag ta mitt trötta och och göra mig i ordning jag ska åka till Barkaby med Hugo på shopping. Jag som aldrig brukar köra bil........får se hur det går. kram

yasmine modell mamma och fru

tack.

Ja skansen är så mysigt att gå på.

allt bra med dig idag?

kraams