Fredagsfin



Engla är fredagsfin idag :)

Tog med mig de två små hjärtorna till täby c för att införskaffa en hissgardin till min son som köpt sig en fin lgh.
Det blev en vit hissgardin från åhléns och en liten rosa stekpanna till tjejernas ikeakök:)

Lunchade gjorde vi på mc donald´s.

Även en baddräkt till Engla hann vi med innan vi tog bussen hem igen.

Tycker det är så rörigt i täby c nu med ombyggnad o allt,vill helst slippa åka dit men det är ju närmast;)
Det får bli turboshopping.

Nova mår bättre och bättre och hennes Bioclavid häller jag ner i tillsammans med vällingen,så hon känner inte av äckelsmaken;)vill ju gärna att hon ska behålla den lilla mat hon äter.
Det är fortfarande flera vällingflaskor om dagen :)


En tidig fredagsdans ;)

Nu åter till de små som sitter här brevid mig och målar i målarböckerna.
Nathalie

Jaa dom är så mycket sjuka nu och det är så tråkigt! Och dom blir rastlösa av att bara vara hemma.

Är din tjej också sjuk? Har hon haft öroninflammation innan? Nelly är ett öronbarn..

Men visst är det bra med välling=) det har Nelly druckit massor när hon varit sjuk!

Therese

Såå härligt med dans på fredag med en liten prinsessa! Såg att de fanns kvar i webshopen men verkar vara slut i butikerna så för min del klickade jag hem dem. Hoppas ni haft en fin dag! kram