Godmorgon fredag



Fredag idag så skönt.
Lite sömn blev det inatt,Nova vaknade till flera gånger och krånglade.

Snart ska vi promenera till öppna förskolan för det är rytmik idag för 3 åringar.
Nova hänger med på snålskjuts hon tycker det är roligt hon med;)

Alex har cyklat iväg till skolan med kompis,skönt:)igår var hon hemma med ond mage:(
En kille på skolan e inte så snäll,men vi har en suverän skola som tar upp allt på engång,så idag blir det möte med Alex och killen.
Men jag tror han har förstått att han skrämt många nu.

Ikväll kommer Thimmy och gör mig o barnen sällskap :)
På måndag köper han sig en lägenhet wiiiie....
Men några möbler finns inte,så det får vi väl ta pö som pö.

Den stora mammablogg galan är ikväll och jag ångrar mig lite att jag inte hängde på,men min käre sambo är på konferensresa så det hade inte gått i alla fall.
Men nästa år så;)


Nova min glada tjej ;)

Nu åter till hushållsysslor innan vi går iväg.


vintageRetroPrinsessa

Önskar er alla en kanon härlig fredag :)

Therese

Sötis! Det var en dålig natt här med, hoppas i alla fall att ni får en fin dag. Här skiner solen det underlättar alltid. kramar från mig