Gräsänka


Engla idag:)

Har varit på rytmik och sedan grillat korv med öppna förskolan.
Massor med barn i båtparken,vädret lockade nog idag oxå.

Engla min sötnos sitter nu på golvet med Nova och säger
Saknar du oxå pappa Nova?
Gullungen min;)
Pappan är på Island och har det bra med företaget;)de besökte blå lagun igår kväll,härligt att bada ute i 30 grader varmt vatten.
Hoppas han kommer hem med fina presenter hö hö.


Nova på studsmattan idag med matchande kofta som Engla,har fått så mkt frågor om vart jag köpt tjejernas koftor,de kommer från me too och är fleecefodrade.Kul att så många kommer fram och frågar.

Ikväll blir det tacomys med kidsen :)
Amanda

Ja, den ståbrädan går att fälla upp. Jättesmidigt!

Vi fick också höra att en annan ståbräda skulle passa oss bättre men jag stod på mig. Denna var något dyrare men jag är så nöjd och betalade gladeligen dom där extra 40 kronorna. :)



Trevlig helg!

Kram

Bodypalace

dåligt att han inte fock ta med frugan och ungen :P

Junitjej

Kanonfin blogG!

Therese - Femstjärnigt

Så fina bilder!

Åh Island, dit har jag alltid velat åka! Du måste berätta hur han har haft det sen!

Hoppas du får en härlig helg med kidzen och att gubben har med sig massa fina presenter hem sen :)

Kramar