Hunter


Engla har fått sig ett par nya Hunter sååå söta så :)


Efter dagislämning av Engla så strosa jag och Nova vidare på en liten promenad,blev dock en kortis eftersom det var så blåsigt och otäckt.
Hemska väder,kom tillbaka värme och sol.


Fredag har lovats 14-15 grader och det hoppas jag på får då blir det korvgrillning i båtparken med öppna förskolan.

Får se hur det blir med Thimmy´bostadsrätt nu,mäklaren ville inte gå ner i pris för min käre son har prutat lite;)
Men det blir säkert den lägenhet,verkar som Thimmy har fastnat för den sen är det bara 30 min till jobb om han väljer att åka kommunalt.
Fin var den och helt nyrenoverad med bra läge.

Nu åter till läxhjälp.

på återseende mina kära friends.
Therese - Femstjärnigt

Nä men så söta! Tjejigt värre :)

Håller tummarna för att sonen får lägenheten till ett BRA pris och att solen och värmen snart kommer tillbaka!

Här sken solen i morse, nu är den borta igen :( Tröttsamt!

Kram

emmeli

Läs gärna mitt inlägg om ett känsligt ämne för oss unga mammor. dela gärna med dig av dig åsikt:)

emily

åh finaste stövlarna på fina tjejen <3