Kavat på mina fossingar


Nya sommarfräscha kavat sandaler till Nova.

Behövde köpa sandaler till Nova ,så vi tog roslagsbanan till täby c.
Nova har varit en ängel hela dagen,gick och höll mig i handen o tittade på allt folk :)
Tog oss en lunch på mc donald´s.
Sen fick det bli bussen hem.


Även en söt sommarklänning fick hänga med hem till Novas garderob.


Storesyrrorna fick och klänningar och sommarlinnen :)
Ann

Åh vilka fina skor och klänning. Det är ju så kul att handla till barnen! Särskilt mycket finns det till flickor..... börjar bli bättre till pojkar också :)

Erika

den modellen och i vitt hade Elwira förra sommaren, de är riktigt fina!



jaa smoothies är ju så gott och perfekt till barnen också, vi är helt besatta ;-)



kram!

vintageRetroPrinsess

Sommar fin bruden kommer att bli :)



ang Liten oh stor det har funnits i Bjästa många år :)



Ha det finast

vintageRetroPrinsess

Sommar fin bruden kommer att bli :)



ang Liten oh stor det har funnits i Bjästa många år :)



Ha det finast

Erika

så fint!

elisabeth

vilken fin klänning....måste oxå på jakt efter sommarkläder,spec då avslutningen inte är allt för mga veckor bort... :-o

ME&MY

Nä nu kan jag inte hejda mig! Jag älskar dessa, stod och höll i ett par igår och Millie har haft liknande för någon sommar sen. Älskar dom, så jäkla fina, men dyra men skit i samma nu måste jag köpa känner jag! Pussss

ME&MY

Sandalerna menade jag. Klänningen är oxå alldeles underbar!

Linda

Gud så sött!!! Tack för tipset! Kram