Lördag

Sitter i lugn o ro och bara njuter av tystnaden :)
Björn tog med sig de två små till K-rauta och mataffären.
Alex e hos grannen just nu.

Egentligen borde jag dammsuga och plocka undan lite men jag hamnade här med en kaffe och några kakor:)
Är lite småseg,var hos syster igår kväll på födelsedagskalas,hennes två tonåringar blev 16 och 19 år gamla.
Blev nått glas rött till maten,de bjöds på gulaschsoppa o bröd.
Kom hem sent ooch tjejerna var trötta men somnade så fort vi kom hem.


Dagen har bjudit på sol men inte lika varmt som förra veckan.
Thimmy kom förbi och hämtade lite bord och stolar som han ska ha i sin nya lgh:)
Någon som har en skyst soffa till försäljning i sthlms-området så hojta till:)

Nu ska jag kanske lyfta på röven så jag får något gjort, innan de kommer hem.


Mini dagens

Jacka lundmyr (fått av storebror)
Chinos från HM
Sandaler kavat
Solhatt Kapp ahl



Sötaste lillstjärnan idag.
Elin Gabriella - Mops & chihuahua

Sååå söt :) Hoppas ni har en mysig kväll! Kram

♥ Erika - Mamma till två små ♥

söt jacka :-) jag gillar verkligen Lundmyrs plagg! kram

Tess

Hej hej!

Tack så mycket...:) Det är mys..längtar tills det är dax. :) Men men...man ska väl njuta av graviditeten med...;)

Hoppas allt är bra med er!

Kram

Moa - BEBIS I MAGEN

Så fin jacka.. Lundmyr är ett favvo märke =)