Monday



Ny vecka med nya tag.

Började morgonen med att komma försent nästan en timme till förskolan,men vad gör det?
Varför stressa?de e bara osunt ;)

Lämnade in en glad Engla på förskolan klädd i didriksonregn-set och de rosa hunter stövlarna var även på.
Egentligen vill jag inte att hon ska nöta på sina hunter :)men hennes rosa everst stövlar e för små nu.



Jag måste ju bara få härma Engla lite :)

Har hittat ett par stövlar till Nova idag ,tur det för vattenpölar är bland det roligaste som vi vet:)
Blev ett par begagnade på hej o hå för 45 kr,synd jag inte kan finna Englas gamla.

Ikväll blir det att baka bröd här hemma,måste testa på nya maskinen och se hur det funkar.

Dags att städa upp lite i hemmet då.
Liten sover ute i regnet i sin barnvagn.


Leeee Engla inte lipa.
Linda

Ja det var toppen, soligt och fint varje dag=)

Therese

söta ni är! Jag undar om vi ens kommer komma iväg till dagis i nästa vecka då jag är ensam hemma med båda....kommer bli en sen inlämning. kram

Anna

Söta ni är ;)