Nova jag ska lära dig allt jag kan.


Dansa min syster.

Engla och Nova har så roligt ihop;)


Nova gör allt som syster gör :)


prutt på dig syrran;)


Härligt söndagsväder här i sthlm.
Lite synd att vi inte kan hålla oss ute på våran solsida,vi har gigantiskt mkt getingar där,hittar inget bo men någonstans måste det finnas,grannen tyckte jag skulle ringa till anticimex så det gör jag imorgon.
Försöker slå ihjäl de som kommer in ialla fall.
Trist att hålla oss på framsidan med alla saker o solstolar men bättre det än att bli jagade av getingar.

Jimmy har varit här och fått med sig lite urvuxna kläder från Nova,hoppas de ska komma till användning snart till Alice:)Kom på att vi har ju även babysitter.

Nu ut och njuta med kaffet och få Nova att sova lite;)

Ha en fin dag mina bloggisar vad ni än hittar på därute i solen.
Tindra

vad söööta dem är ihop!

Hur tycker du ålderskillnaden mellan dem är?

Anonym

Tack så jättemycket för kläderna.

De kommer verkligen till användning.

Kram

Ann

Vilken trevlig blogg du har. Vilka fina barn du har. Kul när barnen kan leka ihop och har glädje av varandra :)

Erika

söta tjejorna!!



kram