Receptet har du på väggen


Lånad bild från styleroom.

Tycker det är så fint med lite text på en vit vägg,skulle gärna välja en passande text till mitt kök.

Fina väggord i både hall och vardagsrum funderas på :)

Sen är det rätt så smart att skriva receptet på väggen,speciellt för mig som är glömsk o har vanan att tappa bort det mesta ;)
ME&MY

Kan inte låta bli att kommentera igen ;) Väggord är lite tjatigt men ska det vara så ser jag gärna att man smackar på rejält så som denna bild visar, att man vågar ta i lite ist för det vanliga ”HOME” & ”CARPE DIEM”! Ville bara säga´t/J

Anonym

Håller med, det var fint! :-)



Ledsen för att jag varit dålig på o svar på kommentarer. Det har varit mkt nu senaste tiden med husbygge och så att fokusera på, hoppas att allt är bra med dig!



Önskar en fin helg!

Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Namnet föll bort i min kommentar ovan... ;-)