Systrarna i vått och torrt


Två små systrar satt på en sten
Tillsammans log de mot mamman med ett sken
älskade döttrar
älskade syskon



Imorse var vi iväg på rytmik igen,nästa fredag är sista gången.
Nova hänger med så fint hon med.

Sedan blev det korvgrillning med öppna förskolan i lekparken.

Nu har jag mina små sötnosar sussandes i syskonvagnen,tänk så lika de är.
De somnar oftast tillsammans på kvällarna.

Nu ska jag ta och snabbläsa lite bloggar och hinka i mig min loka med smak av vattenmelon citron.


Sedan ikväll bär det av till barnens kusiner som fyller år.

Carolines hemligheter

Syskonkärlek är verkligen speciell och extra mycket när man får uppleva den som mamma till de där alldeles underbara små människorna :-)



Hoppas att ni får en fortsatt härlig fredag hos er, stor kram!

ME&MY

Finisar! Syskonkärlek är det vackraste!! Får passa på att önska er en trevlig helg! är ju inte så flitig på att kommentera men jag är här inne och läser bara det att tiden smiter ifrån mig jämt! Stor kram oxå när jag ändå är igång!! =)

Mamma till William & bebis i magen

Härliga sommar bild på barnen.Ha en skön fredag söta.kram

Erika

så söta dom är!