Tavlor






Har beställt lite tavlar från  Helen till kidsen :)
Hon gör så otroligt fina tavlor med olika motiv,allt från doptavlor till vuxentavlor och fina budskap.Så gå gärna in och kika hos henne.

Ramarna har jag köpt från ikea


Doptavlor till tjejerna.


Vi blev nöjda och tavlorna sitter fint på väggen ;)


Alexandra fick en liten tuffare tavla till sitt rum



Passar Alex som handen i handsken ;)

Tror jag ska ta och beställa lite tavlor till köket oxå!
Therese - Femstjärnigt

God kväll på dig!

Gud så fint! Vilka härliga barnrum och tavlorna är ju jättefina! Helt i min smak.

Måste nog kika in hos henne i morgon :)

Kram

Carolines hemligheter

Vilka fina tavlor, kul med inspiration! Skall kika in direkt, tänk att det alltid finns någon ny kul webshop eller liknande att kika in på ;-)



KRAMAR

Helen.HUSnrNIO

Hej! Kul att höra att ni är nöjda med tavlorna=) Superfina rum kidsen har! Stort tack för bilderna. Ha de gott. /Helen

Therese - Sockenvägens Söta

Helens tavlor är så fina, mina barn har också sådana. Å gillar hellokitty tapeten :-) KRAM

Therese

Hejsan, men så snygga tavlor! jag har spanat på något liknande till pojkarnas rum. Vi får se vad det blir när vi fått upp möblerna. Kanske kan jag få hjälp ikväll, jag hoppas på det. Jo vi bor mitt i stan men man kan inte tro det då man inte heller hör trafik ofta helt tyst och inte avgaser känner man av heller. Hur känns det att börja jobba efter så lång ledighet? Hoppas ni får en fin dag! Solen får komma tillbaka nu! kramar från mig

vintageRetroPrinsessa

snygga :)

Riktigt snajsiga :)



Ha det finast

Nathalie - Mamma till Nova&Nelly♥

Fina tavlor! o där ser man hello kitty tapeten också:) fin! min dotter nova såg bilden på tavlorna tapeten o leksakerna på byrån och nu vill hon självklart också ha det:)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fina tavlor!