Utvecklingsamtal och premiärbad


Finaste darling :) min Alexandra


Eftermiddagen bjöd på utvecklingsamtal i skolan för Alexandra.
Det var Alex som höll i mötet :)
Allt flyter på bra i skolan.
Denna vecka är det läxfritt eftersom imorgon blir det ledigt till tisdag.
Annars är det läxor varje dag,bra skola och bra lärare.
Fröken är lite sträng ;)men det är bara bra för det kommer att visa sig i slutändan att hon gått i en bra skola.

Engla och Nova skötte sig snyggt under samtalet de fick dela på några askar russin,sedan blev det glass i stora lass på vägen hem.

Har även premiärdoppat mig ikväll :)skööönt att svalka av sig lite.

Nu sover de två små liven och jag ska se till att sätta mig o slappa för en gång skull i soffan och se på äntligen hemma.

Ha en toppenkväll alla fina och imorgon ryktas det om 25 grader värme,de ni :)
Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Härligt med positivt möte. :-) Badkruka som jag är har jag inte tagit premiärdopp själv men tycker det var strong gjort av dig!

N A T H A L I E

Söt dotter du har :)