Jo men tack jag existerar jag med




Hej mittiveckan så här :)
Tog mig en liten bloggpaus så där.
Kände nästan att jag var på väg bort ur bloggvärlden,ville helst lägga ner allt.

Har haft en intensiv helg med allt vad det inneburit för fröken Petra;)
Inte så värst ansträngande med ändå.

Men nu känner jag att nu ska jag lära mig att slå näven i bordet när det känns fel.
Att bära på saker och ting är bara frustrerande och irretrande.
Behöver inte gå in på närmare detaljer men när folk börjar tappa respekten för varandra då känns det inte bra.


Har ialla fall haft besök i dagarna tre med svärföräldrarna,samt en mysig middag i helgen tillsammans med sambons bröder och familjer.
Alltid kul att kunna tillordna så alla kan ses på en och samma gång!

Nu har barnens farmor/farfar flygit vidare till Indien på semester :)


Lite av helgens meny,dock kom inte allt med på bild då det inte fick plats på bordet,men allt gick åt kan jag säga;)

Hade målat upp en bild hur jag ville ha det,men inte alltid man får som man vill när man har en svärmor och en sambo som tar över helt och hållet.Men vad gör det om hundra år?


Blev inte allt för tokigt men ändå;)

Sakta men säkert kanske jag kommer tillbaka och bloggar dagligen igen,ja vem vet?




Annelie

Hej! Jag har nog inte kommenterat tidigare, men du är min (och jag är din)"dagliga vän".

Man kan läsa mellan raderna, vi är kvar här:)

Cissi

Å vad gott det ser ut!

Therese

Tur att du inte försvann!!! Jobbigt när man känner så där med människor. Ser i alla fall god ut den middagen. kram

Sandra

Undrade nästan vart du tog vägen, fast det var några dagar sen jag själv bloggade.. Har lite torka brukar logga in då och då men kommer inte på något vettigt att skriva ;-)

vintageRetroPrinsess

Åhh herregud vilket mums bord och inte bjöd du mig inte ;)

såg riktigt gott ut.



Kanon fin bild på dig Petra :)

Petra

Annelie:TUSEN tack för kommentar:)kram

Anna

Du var saknad under pausen kan jag meddela. Skönt att du är tillbaka. Jag får också tankar på att lägga av i mellanåt.

Va gott det ser ut på bilderna, blev riktigt sugen.



Kram kram