Onsdagen




Tjingeling i stugan!

Haft en bra dag med lite julshopping;)
Blev bjuden på godaste latten hemma hos Camilla i morse efter dagislämningen.
Sedan bar det iväg till täby c.
Hittade ett och annat till barnen hemligt hemligt :)

Blev även en lunch på waynes coffe när Camilla hade lunchrrast ;)

Ska fixa det sista inför Alex julkalendet oxå,får passa på ikväll när alla sover!

Svärföräldrarna kom igår kväll med lite Indien-presenter väskor och sjalar,mössor.
Men imorse tog de bilen hem mot värmland igen!

Engla leker med grannkillen här hemma som även går på samma dagis avd :)

Alexandra har varit på medeltidsmuseét med skolan och fick Mc Donald´s till lunch.
Även hon har med sig bästisen hem idag ;)

Hade tänkt vi skulle baka pepparkakor idag men det känns som barnen är sysselsatta med sina kompisar.
Spar det till en annan dag.

Nova ser på pippi här brevid mig i soffan,mys på hög nivå;)

Funderar fortfarande lite på det här med hörselkåpor under lektionstid det är rätt så fel att Alex ska behöva flytta på sig om andra stör,dessutom hur ska hon kunna höra på vad hennes fröken säger under lektionstid???näää det är fler än mig som har reagerat negativt.
Klarar inte läraren att få tyst på de elever som stör ?Måste min dotter lämna klassrummet?det låter orimligt och jag blir bara så förbannad att jag sätter punkt där.


Haft en superbra dag annars ;)

Kra till er alla.


Anna

Vilken fin adventsljusstake.

Hörselkåpor pga att andra elever stör... låter mer som att dom störande barnen ska ut ur klassrummet!! Usch jag fasar för när mina barn ska börja skolan, det är så förändrat i skolorna bara sedan jag gick och det var ju inte överdrivet länge sedan. skrämmande!!

Hoppas att det löser sig.



Kram kram

mikael åkerman

Ville bara säga ett stort tack för att du finns för vår dotter och att du bryr dig om hennes väl. Gör mig varm i hele kroppen. Vh Mickel

carolina - med Lo:s syskon i magen.

Jättefin adventsljussake!



Ska försöka baka pepparkakor med Lo jag med, men jag tror det är mest jag som kommer tycka att det är kul ;-)

Angelica

Jag är snart färdigutbildad lärare och måste säga att vi har många fina skolor och fantastiska pedagoger som bryr sig om sina elever. Prata med läraren om din oro och funderingar. Bara dumt att sitta hemma och reta upp sig. Är någon förälder orolig vill jag att han eller hon ska komma till mig och prata det mesta går att lösa. Kram ha en fin kväll