Onsdagsrubrik



Hej onsdag!

Andra koppen kaffe är intagen;) mkt kaffe så man orkar hålla sig vaken tills kvällen.

Lämnade två vinterklädda tjejer på förskolan,idag var det skogendag på schemat och bara två plus grader visade termometern,lite frost i gräs och på tak.
Funderade bra länge innan jag bestämde mig för att plocka fram de nyinköpta overallerna.
Vill ju helst inte nöta på dem innan snön,men dumt att frysa:)
Rådfrågade min vän uppe i norra breddgradsdelarna vad hon ansåg??givetvis overall fick jag till svar,se så lät det går om man frågar andra hur de gör:)



Nu blir vi varma Nova :) och se så bra det blev.

En som inte hade overall men kofta i velour samt underklänning från Ellos. 

Bjuder på en perfekt suddig bild.Känner mig lite suddig o saggig idag,håret behöver slingas och tofsen kapas.
Jag avskyr mitt trista hår just nu,behöver en flaska balsam för att inte se ut som ett troll efter dusch.
Tappar hår som ett pälsdjur gör jag oxå.

Hoppas ni fina får en förträffligt underbar onsdag(lillördag)

Tjing Tjing!
Anna S

Även om bilden är suddig ser du himla fin ut!

Var kommer linnet och koftan ifrån?



Ha en fortsatt bra dag!

Kram

Anneli

Hej snygging:-D

Jäkligt bra med overall,,mi lajk

Lina har åxå kax overallen men i rött.

Kraaam

Anneli

Hej snygging:-D

Jäkligt bra med overall,,mi lajk

Lina har åxå kax overallen men i rött.

Kraaam

Anneli

Haha va tokigt ....

Petra

Anneli jaså har du oxå en kaxs:)

Synd du inte såg kändisen på stan igår då haha men hon kanske inte besökte the big city:)kraam på trevlig helg.