Pottan


Dagens Nova.

Här hemma har vi en duktig liten tjej som går på pottan minsann!
För någon månad sedan var det inte alls intressant med pottan hur mycket vi än försökte.

Nu är det bara pottan som gäller och helst tar vi bort blöjan helt när vi är hemma.
Det är jättekul att få applåder från oss alla efter pottbesöken:)

Nova säger till när det är dags så vi hinner i tid ;)
Våran duktiga tjej.
Bye bye kiss säger hon när vi tömmer pottan haha


SAndra

Vilken söt och duktig liten tjej! Edvin hatar sin potta :-) Men han vill sitta på toaletten har dock inte kommit något än men snart tror jag att han är på G.. Kram

Erika

duktig liten tjej :)



kraam!

tindra

Hej



Det är nåt med inställningarna tror jag, för på min ena data kan jag kopiera & på andra inte :/

Kolla in bland kommentarerna under tävlingen 6 kopiera Från Fatimas blogg :) (mina-prinsar)

Hoppas det funkar....kram