Saffransbullar och Feber


Laddar med en lugn stund.

Hej onsdag.

Febern kom på besök inatt,Nova åkte tillslut på feber, inte så oväntat.
Hade bägge tjejerna hemma idag,ville inte ta ut Nova imorse.
Men Engla var lika glad för det:)
Vi har bakat saffransbullar här hemma dagen lång.
Det blev saffransbullar med vanilj;)så goda så.

Hoppas på att få sova bättre denna natt för nu är det tre nätter på raken som varit oroligt.
Men jag är inte så värst trött ändå eller så har jag blivit en zombie utan att veta :)

Sov visserligen stenhårt imorse då väckarklockan ringde,den måste ringt i en timme;)
så Alex hade tio minuter på sig imorse,kände mig inte så skyst som mamma då:(
Det är tur att det inte händer varje dag.

Nu ska jag ta och lägga de små sessorna och sedan försöka att se på lite tv och läsa en del tidningar som jag ligger efter med.Sambon är och tvättar bilen ;)

Ha en härlig mittiveckan kväll!

Linda

Drygt med sjukdomar, det vet nog vi iaf :P. Hoppas alla krya på sig snart..



Ja asså nu är det tredje natten han sover där, inga bekymmer alls och inte är han på tvären. Han trivdes väll bra där inne när jag gjorde om. Men vi sover nog bättre båda två, han sover längre och jag med på morgonen.=



Kram

Veronica

Aj då...

Hoppas att skruttan kryar på sig snart!



Kramar till er!

Nina

Gott! Vi tänkte försöka hinna baka lussebullar idag, annars får det bli imorgon =)

Maria

Tjatigt med dessa sjukdomar:-(

Krya på tjejen ordentligt nu!



Kram Kram