Torsdagskväll hos oss



Hej Torsdagskväll!

Idag har tiden sprungit ifrån mig men lite har jag ändå fått gjort.
Började morgonen med en långpromenad med Nova i vagnen efter vi lämnat Engla på förskolan.
Skönt att få komma ut och skönt att Nova satt i vagnen hela tiden:)Hon var väl så utråkad för hon somnade efter en stund.

När vi kom hem blev det plättar till lunch för oss.Sedan gick vi ut och krattade lite löv.
Min lilla hjälpreda var även duktig o hjälpte mig med att torka golven här hemma.

Imorgon kommer svärföräldrarna på besök och stannar tills måndag.
Tror det var ett helt år sedan de var här sist,men vi träffades på orust i somras;)

Har två pratglada tjejer här i soffan så jag vet inte riktigt hur jag tänker:)jag hör inte vad jag tänker brukar vara mitt citat.

Nova slocknade för en halvtimme sidan så nu ska jag se till att Engla kommer i säng oxå.
sambon är och storhandlar mat på coop i arninge.
Känns som det blivit väldigt sena kvällar denna vecka,inte en kväll har vi ätit tillsammans.
så det ska bli skönt med helg och skönt att få vara tillsammans igen!

Nu ska jag natta liten  se till att få ett representabelt hem tills besök imorgon eftermiddag, men först blir det korvgrillning i båtparken tillsammans med Frida och hennes två kids.

Ha en underbar kväll du fina.

Maria

Här har också blivit sena kvällar hela veckan. I kväll var första kvällen denna vecka som vi åt kvällsmat tillsammans allihop.

Inte lätt att få ihop det alltid:-)

Låter som om ni har haft en bra dag annars.



Kram Kram

Anna

Vad mysigt det ser ut!!

Jennie ♥

så fin blogg jag kommit till! jättefin kandelaber! allt bra?